Welcome to our blog....
Denne bloggen ble først og fremst opprettet for å holde familien på østlandet oppdatert om hva som skjedde her på Vestlandet. Men så viste det seg at det var jo flere som syntes det var kjekt å følge med, noe forfatteren av bloggen setter meeeget stor pris på. Så her inne skriver vi mest om hverdagen i vår "lille" familie på fem..

When I started to blog, it was above all to keep the family "over there" updated. But as it turned out, several others showed their interest, something the author very much appreciates. So if you're interested, you can read all about our "little" family of five.. And since I've got some friends in the UK and US I'll try to write in english as well....

mandag, mars 16, 2009

Lekte litt fotograf også..

Så her er noen av resultatene.. Men det var jo ikke så vanskelig med Kjells digitale speilreflekskamera og et sånt nydelig objekt. Tenkte å bruke et til takkekort, men klarer ikke helt bestemme meg hvilket som ble best. Hva syns dere????
Took some baby pictures of Julian while we were in Oslo. pretended to be a little photographer. Thought the results turned out pretty great. But it's hard to pick a favourite..


To fettre.. Er de ikke søte???
Cousins, aren't they just adorable???

7 kommentarer:

  1. Oj oj så nyydelige bilder av Julian! Jeg ville definitivt brukt det første ;)
    *klem*

    SvarSlett
  2. Takk.. :O) Det er kanskje min favoritt også.. Men som sagt.. vanskelig å velge.

    SvarSlett
  3. Hva skal jeg si.....jeg synes han er det vakreste som finns for meg...Stolt farmor!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  4. Syns du bør bruke Benjamin jeg! Det er tross alt ikke pent å favrisere Julian altså! HAHAHA! Vel det er tooo nyyydelige babyer, men hvis du på død og liv skal bruke din egen baby på takkekortet, syns jeg at du bør ta det første! God fotograf! Du får det til du Maj! Stolt av deg!

    SvarSlett
  5. håper alle forstod ironien min! Klart man skal bruke julian på takkekort fra julian! Bare "trekker på det", som de sier her i sør!;)

    SvarSlett