Welcome to our blog....
Denne bloggen ble først og fremst opprettet for å holde familien på østlandet oppdatert om hva som skjedde her på Vestlandet. Men så viste det seg at det var jo flere som syntes det var kjekt å følge med, noe forfatteren av bloggen setter meeeget stor pris på. Så her inne skriver vi mest om hverdagen i vår "lille" familie på fem..

When I started to blog, it was above all to keep the family "over there" updated. But as it turned out, several others showed their interest, something the author very much appreciates. So if you're interested, you can read all about our "little" family of five.. And since I've got some friends in the UK and US I'll try to write in english as well....

søndag, mars 23, 2008

Påskeferie i Oslo






Vi har hatt en kjempekoslig påskeferie i Oslo, med masse snø og kaldt vær. Fått gjort litt av hvert i grunn.. Tur til teknisk museum igjen, tur til Reptilparken og masse lek ute i snøen. De siste dagene har vi også hatt sol og fint vær, så vi har kost oss i solveggen og hatt påskefeeling i by'n. Levd livet rett og slett.. :O)

3 kommentarer:

  1. hei mine kjære
    Gratulerer med at et nytt familiemedlem er på vei!!! Flinke dere to?
    Godt å se bilder av dere alle...jeg følger med i hverdagen deres og ferier,he he.
    Fryder meg over å se dere alle!!!
    Tenk ikke på pm bildet av Caroline skulle være støtende....hun er jo en del av familien...bortsett fra at hun aldri fikk se dere,og bli kjent med dere.Man kan ikke bare "glemme" et menneskebarn?
    Jeg har så stor respekt for dere,Maj Beate og Kjell Arne

    SvarSlett
  2. sa jeg at det var kyss og klem fra Blaker???

    SvarSlett
  3. Kos med påske i Oslo!! Håper du ble frisk raskt. Hørte du hanglet da du sku dra i vei.
    Det første bildet, av Simon, det var jo bare nuuddelig da!! *smelt*
    Og så er det litt artig for meg å se Anna i klær fra Carina. Godt at det kan være til nytte og ikke bare ligge i et skap :)

    *klem fra oss*

    SvarSlett