Welcome to our blog....
Denne bloggen ble først og fremst opprettet for å holde familien på østlandet oppdatert om hva som skjedde her på Vestlandet. Men så viste det seg at det var jo flere som syntes det var kjekt å følge med, noe forfatteren av bloggen setter meeeget stor pris på. Så her inne skriver vi mest om hverdagen i vår "lille" familie på fem..

When I started to blog, it was above all to keep the family "over there" updated. But as it turned out, several others showed their interest, something the author very much appreciates. So if you're interested, you can read all about our "little" family of five.. And since I've got some friends in the UK and US I'll try to write in english as well....

torsdag, mars 22, 2007


Den alltid så vakre Lisa med Anna Aurora


Mandag tok Anna og eg meg en tur på lunsj hos Lisa, barndomsvenninnen min. Lisa og eg går helt tilbake igjen til første klasse, og har klart å holde kontakten sånn on - off gjennom de siste fem årene. Det er jo klart vi må, for da vi var 14 år satt vi på rommet til Lisa, drakk te og bestemte oss for at dette skulle vi gjøre når vi også var blitt gammel og grå.. hehe.. Vi hadde også planer om å flytte sammen i en alder av 16, og da skulle vi kun drikke appelsinjuice og spise makrell i tomat (tror eg det var.. dette husker Lisa bedre tror eg.. ) Det ble ikke noe av de flytteplanene - økonomien strakk dessverre ikke til.


Men det var hvertfall veeeeldig koslig å se hvordan hun bor nå. Hun og forloveden har nemlig fått seg en rålekker leilighet midt i byn. Den var som tatt ut av et interiørblad.. veldig stilig, Lisa. For de av dere som lurer på hvordan det går med henne, så skal hun gifte seg nå i september med sin kjekke Runar - og hun er snart ferdig utdannet førskolelærer. Generelt sett meget lykkelig liten sak dette ja.. :o)


Takk for en koslig formiddag vennen.. dette må gjentaes om ikke så lenge!






3 kommentarer:

  1. Kjekt å se Lisa igjen, like smilende og blid som alltid.
    Utrolig hvor fort tiden går.
    Å spise makrell i tomat med appelsinjuice høres ikke godt ut, bra dere kom på andre planer
    he he

    hilsen mamma Wenche

    SvarSlett
  2. Kos at du fremdeles har kontakt med Lisa. Kjekt å "se" henne igjen.
    Så fin hjemmesiden din var blitt nå!!! Med introbilde og tickere til barna og greier,, og gjeste-teller.. Du får det jommen til du.. Tror jeg skal herme litt jeg, hvis du tillater ;)
    *Klem*

    SvarSlett
  3. Klart du må!! Det er litt kjekt å se om det faktisk kommer noen innom.. Uten teller hadde eg ikke visst noe, spesielt siden ikke alle legger igjen hilsen..

    SvarSlett