Welcome to our blog....
Denne bloggen ble først og fremst opprettet for å holde familien på østlandet oppdatert om hva som skjedde her på Vestlandet. Men så viste det seg at det var jo flere som syntes det var kjekt å følge med, noe forfatteren av bloggen setter meeeget stor pris på. Så her inne skriver vi mest om hverdagen i vår "lille" familie på fem..

When I started to blog, it was above all to keep the family "over there" updated. But as it turned out, several others showed their interest, something the author very much appreciates. So if you're interested, you can read all about our "little" family of five.. And since I've got some friends in the UK and US I'll try to write in english as well....

fredag, juni 02, 2006

Lenge siden sist..


Ja.. nå har det vært en stund siden eg sist skrev inn. Har dessverre hatt for mye på tapetet. Og verre skal det bli. Min kjære svigerinne skal gifte seg om noen få uker, og da skal Janne og eg synge i vielsen. Så nå går det i "endless love" og "from this moment" for fulle mugger.

Ellers så har eg begynt i jobb igjen. Har forsåvidt hatt en lett start. Forrige uke var min første fulle uke på jobb, men det var jo bare tre dager..

Vi har jo også vært i Oslo i helgen som var, hentet flisene som vi skal ha over kjøkkenbenken og bare koste oss. Vi blir jo alltid tatt godt vare på hos svigertigers. !!! Feiret bursdagen min gjorde vi også. Fylte jo 25 den 26 mai. Ikke akkurat en stor dag for meg, men det har vært kos med all oppmerksomheten. Bente stelte istand en middag som var de kongelige verdig, og sendte meg avgårde på shopping med en del ekstra i lommeboken, fikk en dag på spa fra kjell arne og simon, et persisk teppe av mamma og pappa og tilogmed noe fra jobben. Et skjønt smykke. Det var hvertfall ikke forventet. Men koselig lell..

Ellers så er det nå langhelg.. heldigvis. Skal bare kose oss og slappe av. Merker at det er litt tungt å komme seg tilbake i jobb etter en tids sykemelding. Men på samme tid er det deilig å komme tilbake igjen til hverdagen.

Har som du kanskje ser lagt med noen bilder. Et fra Simon som sjåfør da vi skulle dra fra Oslo, et fra 17 mai på morfar sine skuldre og tilslutt onkel Andreas og Simon på tur..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar