Welcome to our blog....
Denne bloggen ble først og fremst opprettet for å holde familien på østlandet oppdatert om hva som skjedde her på Vestlandet. Men så viste det seg at det var jo flere som syntes det var kjekt å følge med, noe forfatteren av bloggen setter meeeget stor pris på. Så her inne skriver vi mest om hverdagen i vår "lille" familie på fem..

When I started to blog, it was above all to keep the family "over there" updated. But as it turned out, several others showed their interest, something the author very much appreciates. So if you're interested, you can read all about our "little" family of five.. And since I've got some friends in the UK and US I'll try to write in english as well....

onsdag, juni 28, 2006

Bryllup


Nå skal vi begynne ferien med et skikkelig flott bryllup. Maileèn og Andreas skal jo gifte seg denne helgen, og de feirer det stort på Soria Moria. Kjenner eg gleder meg utrolig mye. Nå ble det jo ikke noe av denne kjolen eg bestilte fra brudeshop.com.. Anbefaler ikke dem nei. Har prøvd å få tak i dem såååå mange ganger, men fikk aldri noe svar på hvor langt de hadde kommet på kjolen min. Bestilte jo en gang i mars, og det skulle være 5 - 7 ukers leveringstid... Yeah, right... Men har nå fått kjøpt meg en ny kjole.. Skal legge ut bilder av den festkledde familien når eg får tid...

Ellers så merker eg at eg storkoser meg som Simons mamma for tiden. Han har blitt litt mer kosete, og veeeeldig selvstendig. Han skal gjøre ALT selv, og vil ikke behandles som en baby mer. Det innebærer at vi nå må bytte bleier stående, han skal spise selv, ikke sitte på fanget når vi skal kle på han - da skal han stå eller sitte i trappen. Men så har han blitt flink til å hjelpe til. Og han hermer etter absolutt alt vi gjør, fra å støvsuge og rydde til å barbere seg slik som pappa. Det er for det meste sjarmerende, men når man har dårlig tid er man plutselig ikke så sikker lengre ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar