Welcome to our blog....
Denne bloggen ble først og fremst opprettet for å holde familien på østlandet oppdatert om hva som skjedde her på Vestlandet. Men så viste det seg at det var jo flere som syntes det var kjekt å følge med, noe forfatteren av bloggen setter meeeget stor pris på. Så her inne skriver vi mest om hverdagen i vår "lille" familie på fem..

When I started to blog, it was above all to keep the family "over there" updated. But as it turned out, several others showed their interest, something the author very much appreciates. So if you're interested, you can read all about our "little" family of five.. And since I've got some friends in the UK and US I'll try to write in english as well....

fredag, juni 16, 2006

Sommer og sol


Ja, nå er det deilig med litt sommer og sol. Simon elsker det i allefall.. Han digger spesielt å få gå med solbriller, akkurat sånn som vi voksne. Han er blitt veldig til å herme etter hva vi gjør. Så nå er det bare til å passe seg om man vil at gutten skal bli bra oppdratt. Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør... Ellers så har det skjedd litt av hvert siden sist. Forrige helg dro eg til Oslo for å drite ut "lillesøsteren" vår Maileèn, og storkoste meg på jentetur. Skal si hun var litt av et syn, utkledd i rosa prinsessekjole med rosa vinger, tiara, knallrøde lepper, tryllestav og rosa svømmeføtter. En tid var det også tamponger med i bildet. De måtte hun ta i munnen, drikke litt og så måtte hun gå inn på en tilfeldig valgt bensinstasjon og spørre etter raskeste vei til Oslo og betale for bensin på tank nr 6. Men alt i alt var det riktig så koslig.. Gleder meg skikkelig til hun gifter seg, noe som bare er om 2 uker..

Ellers så har vi blitt ferdige med flisene på kjøkkenet. Det ble nå riktig så stilig syns hvertfall vi. Og ikke minst orginalt. Når man bor på byggefelt og alle pusser opp samtidig, og ikke minst har samme valg innen kjøkken, har det en tendens til å bli veldig likt. Men ikke hos oss.. For vi er jo så sære ;)

1 kommentar:

  1. Heisann Maj.. Du gav opp space skjønner jeg.. Fin ny side du har fått deg..
    Og jeg DIGGET kjøkkenflisene deres altså!!! Ingenting å si på dem. Og originalt valg ja.. Dere har god smak :0)

    Go helg da søs
    Klem fra meg

    SvarSlett