Welcome to our blog....
Denne bloggen ble først og fremst opprettet for å holde familien på østlandet oppdatert om hva som skjedde her på Vestlandet. Men så viste det seg at det var jo flere som syntes det var kjekt å følge med, noe forfatteren av bloggen setter meeeget stor pris på. Så her inne skriver vi mest om hverdagen i vår "lille" familie på fem..

When I started to blog, it was above all to keep the family "over there" updated. But as it turned out, several others showed their interest, something the author very much appreciates. So if you're interested, you can read all about our "little" family of five.. And since I've got some friends in the UK and US I'll try to write in english as well....

fredag, september 26, 2008

Er det et hus?? Et fly?? Nei..

Det er bare the goood-year blimp.. No begynner vi å bli svææær.. Så eg har tatt en sjefs-avgjørelse, og bestemt at denne ungen bare måå komme ut no. Så får vi se om denne ungen hører like mye på meg som søsknene. Om så, så ligger eg dårlig an. Uannsett. No er vi veldig fødeklar og veldig lei. Av den grunn har eg idag pakket den berømmelige bag'en til oppholdet på KK og vasket gulv. Hva gjør vi ikke for å føde?? Hvis ikke, må vi gå mer drastisk til verks - kanskje tilogmed bedrive sånn type aktivitet som fikk denne ungen inn der i utgangspunktet. Usj a mei.. ;O)
Var i nok et bryllup forrige helg. Naboene våre, Renate og Atle giftet seg hos byfogden i sommer og holdt festen no. Er skikkelig dårlig å ta bilder for tiden, så dette er det eneste bildet som ble tatt hele kvelden.. Men det var jo et bra et.. for her er en nydelig bukett med nabo-fruer. Det er helt utrolig, føles noen ganger som å bo i wisteria lane.. Bor så mange vakre kvinner her. Fra venstre: Ida-Lina, meg, Tove og Åse Marie. Åse Marie og eg har forresten en date i helgen - hun er jordmor på føden, og skal sørge for at eg får det fineste rommet der. Med badekar og rammemadrass-seng. Må utnytte de kontaktene en har vettu.... :O)

6 kommentarer:

  1. Å! Maj vennen min! Du er fin atte!!! klem :)

    SvarSlett
  2. GURI meg så gravid du er! Hehe... Men det var vel egentlig ikke det som slo meg først. Du ser ordentlig godt ut, for å bruke en bestemor-frase;) Ordentlig vakker er du! Wow! Kjell Arne nevnte noe om at du gjør alt for å få i gang fødselen.. Som å massere brystvortene blandt annet.. Hihi .. The wild monkey dance neste! Ber for deg!

    SvarSlett
  3. Hei søs! Jeg sjekker mobilen jevnlig, men ikke noe fødemld fra deg enda nei. Håper for din skyld at det skjer noe snart. Men mens vi venter kan jeg bifalle at du ser flott ut selvom du kanskje ikke føler det sånn selv, sånn var jeg på slutten i alle fall!! Og vips så er magen borte vekk og vi drar på fødsen for å hilse på veslenurket ditt *rørt*

    Lykke til de siste dagene.. Jeg tipper fødsel på lørdag 4 okt ;)

    SvarSlett
  4. Tidig.. Kjell Arne tipper også 4 okt. Selv håper eg ikke det, siden det betyr en uke til...

    SvarSlett
  5. Oioioiiiiii, du ER gravid du. Huff ja lider med deg søs, men nå er vel ventetiden snart over får vi håpe;-) Jeg tipper poden kommer 5.okt.....

    Ps. Er ekstremt enig med Annette, du ser virkelig flott ut!

    SvarSlett
  6. Takk Maileen:O)Godt å høre.. men skal likevel bli deilig å komme tilbake i vanlige klær og former..

    SvarSlett