Welcome to our blog....
Denne bloggen ble først og fremst opprettet for å holde familien på østlandet oppdatert om hva som skjedde her på Vestlandet. Men så viste det seg at det var jo flere som syntes det var kjekt å følge med, noe forfatteren av bloggen setter meeeget stor pris på. Så her inne skriver vi mest om hverdagen i vår "lille" familie på fem..

When I started to blog, it was above all to keep the family "over there" updated. But as it turned out, several others showed their interest, something the author very much appreciates. So if you're interested, you can read all about our "little" family of five.. And since I've got some friends in the UK and US I'll try to write in english as well....

onsdag, april 11, 2007

Ny oppdagelse om kroppen min


Har alltid trodd at øynene mine er brune.. men den gang ei.. Denne påsken har eg funnet ut at de faktisk ikke er det.. de bare virker sånn på avstand. Men med riktig lys er det lett å se at de faktisk er ... grønne
Så rart.. Noe annet rart var en opplevelse her i byn på tirsdag. Eg måtte til tannlegen, og Kjell Arne var med for å passe på Anna.. Da eg var ferdig ville eg tusle litt til i byn alene, for K A måtte jo tilbake på skolen. Eg koste meg med vindusshopping på Galleriet, og da eg var lei og ville hjem, skjedde det rareste. Eg skulle ta heisen ned til utgangen, og i det døren går opp syns eg at eg ser Borghild, min søsters svigermor.. Og joda.. det var nemlig henne.. Men også Veronica og lille David. Veronica hadde vært hos tannlegen hun også.. he he he.. Man forventer bare ikke å se familie sånn tilfeldig som det der, og så at vi faktisk har gjort akkurat det samme.. Hva er sjangsen for at vi begge to også skulle til tannlegen den dagen, omtrent til samme klokkeslett også... Usj.. nå kom eg på det.. eg burde ha tippet på lotto eller noe den dagen, for da hadde eg sikkert vunnet..

5 kommentarer:

  1. Hææææææææ?! Det har eg ALDRI lagt merke til før, at du har grønne øyne... Skikkelig sært! Morsomt med okkamakka i heisen...

    SvarSlett
  2. *DÅÅÅNE* Er det sant? Jeg er sikker på at det er en sen aprilspøk og du har manipulert bildet. hehe. Har da alltid trodd at du hadde brune øyne. Jeg ser at de er brune innerst i alle fall. Men ellers veldig grønne i det lyset.. Jaja, gratulerer med medlemsskap i min klubb da,, klubben for de med grønne øyne. hehe. *blunke*
    Det var veldig rart å møte deg i byen sånn ja. Og veldig småskummelt at vi hadde vært på samme ærend til samme tid på samme dag.. Hva er sjansen for det ja..

    Klem

    SvarSlett
  3. ingen aprilspøk.. bildet er ekte :o)

    SvarSlett
  4. Hahahahaaaa maj har grønne øyne, ædda bæddah... kremt.. litt dårlig humor på gang her nå........

    SvarSlett
  5. (klem fra din elskverdige svigerrriiinne...)

    SvarSlett