Welcome to our blog....
Denne bloggen ble først og fremst opprettet for å holde familien på østlandet oppdatert om hva som skjedde her på Vestlandet. Men så viste det seg at det var jo flere som syntes det var kjekt å følge med, noe forfatteren av bloggen setter meeeget stor pris på. Så her inne skriver vi mest om hverdagen i vår "lille" familie på fem..

When I started to blog, it was above all to keep the family "over there" updated. But as it turned out, several others showed their interest, something the author very much appreciates. So if you're interested, you can read all about our "little" family of five.. And since I've got some friends in the UK and US I'll try to write in english as well....

onsdag, mai 28, 2008

Vi venter en gutt..


Jupp.. fikk igrunn vite det for en god stund siden. Dagen før mammas begravelse faktisk, men alt har vært så kaotisk siden. Vi fikk dessverre også litt dårlige nyheter, for det viser seg at gutten har en leppe-kjeve-gane spalte han også. Men ikke dobbeltsidig som Simon. Han her har på venstre siden. Nå vet vi jo at dette kommer til å gå bra, og hva vi skal gjennom. Men eg syns det var tøff beskjed å få likvel. Spesielt nå. Jaja..

Ellers så har eg hatt bursdag siden sist. Hele 27 år. Hadde egentlig ikke de store planene, men det ordnet mine gode venninner her i nabolaget. De kidnappet meg en onsdagskveld, og tok meg med bort til Tove hvor det ventet deilig mat og godt selskap. Og ikke minst - gaver. Fikk et gavekort på fotbehandling, så nå skal føttene mine bli sommerklare. Er bare så heldig. Tenk å finne så fantastiske venner i gaten. Og ikke bare en - men fire.!!! Livet er herlig.. Søndagsmorgen vekket kjell arne og ungene meg med sang og gaver, masse hudprodukter og sminke fra Mary Kay. Alt takket være min gode venn og svigerinne Annette som er min MK pusher... Mandag lagde Kjell Arne sjokoladekake til meg - helt fra grunnen av. Den gutten, bare leser en oppskrift og lager en perfekt kake. Mmmm.. Pappa og Janne stakk innom også på hver sin kant. Så eg har hatt en koslig bursdag, og føler meg absolutt behørlig feiret!!! :o)

4 kommentarer:

  1. hørtes ut som en fin bursdagsfering ja, som gikk over flere dager!! vi sees, min venn!! klem

    SvarSlett
  2. Kjære Majbeate.
    Gratulerer MASSE med overstått bursdag.Det gleder meg å høre at du fikk flere overrraskelser på dagen din. Det er få som fortjener deg slik som du.
    Ja,visste gjennom Bente dette med den nye gutten dere får.Det greier dere....dere er fantastiske både du og Kjell Arne.Men må få lov til å si at dere har vel hatt nok av prøvelser??? Takk for alle fine bilder og kommentarer....liker å følge med hvordan dere har det. Kjell Arne har alltid hatt en spesiell plass i hjertet mitt. Har lært deg også å kjenne som ei flott jente.
    Ha det godt,og takk igjen for at jeg får dele familiens dager. Klem

    SvarSlett
  3. Heisann Maj. Huff, nå følte jeg at jeg "manglet" på bursdagen din. Men siden du ikke hadde tenkt å ha noen feiring sa du, så respekterte jeg det. Men tenkte på deg gjorde jeg. Og det venter gave fra oss også ;)

    Gla i deg søstermor. Og jeg er enig i kommentaren over her at nå har dere vært gjennom nok prøvelser. Herren hjelper dere gjennom, og man kommer styrket ut på andre siden - men det er da voldsomt så styrket dere skal bli da.
    Sees i kveld *klem*

    SvarSlett
  4. Vettu, eg sa det til Janne at eg fikk dårlig samvittighet. De stakk jo bare innom - hver for seg altså. Janne kom ikke før pappa var gått. Men likevel, så sa eg jo til deg at eg ikke skulle feire det. Sjokoladekaken eg bestilte av Kjell Arne var egentlig kun ment for oss fire i familien.. Jaja.. Ikke ha dårlig samvittighet. Du var tenkt på.

    SvarSlett