Welcome to our blog....
Denne bloggen ble først og fremst opprettet for å holde familien på østlandet oppdatert om hva som skjedde her på Vestlandet. Men så viste det seg at det var jo flere som syntes det var kjekt å følge med, noe forfatteren av bloggen setter meeeget stor pris på. Så her inne skriver vi mest om hverdagen i vår "lille" familie på fem..

When I started to blog, it was above all to keep the family "over there" updated. But as it turned out, several others showed their interest, something the author very much appreciates. So if you're interested, you can read all about our "little" family of five.. And since I've got some friends in the UK and US I'll try to write in english as well....

torsdag, september 13, 2007

Tur til Akvariet med Anna og Tiril..

Her er Tiril moren - hun som eg nå er dagmamma til. Hun er nå omtrent adoptert (beklager Torhild) og er omtrent å regnes som min ;O) I allefall mandag til fredag. Vi har det så kjekt sammen vi tre : Tiril, Anna og eg. Hun skal få være hos meg til hun og Anna skal begynne i Ask barnehage.
Torsdag 13 sept tok vi oss en tur på akvariet. Godt å komme seg ut en tur og gjøre noe annet syns eg. Og akvariet fenger no de aller fleste, i alle aldre. Selv Anna syntes det var kjekt.

Her titter vi på pingvinene.. Anna oppfattet kanskje ikke så mye av de, men Tiril lo og flirte av disse rare små skapningene som vagget rundt der nede.

I underetasjen kan man se inn i bassenget som er rett utenfor hovedbygget. Det var kjempespennende, for selene suste forbi rett som det var - og da kvepper man kanskje litt til. Og for lille Tiril er disse selene ganske så store faktisk. Hun er ikke store jenten skjønner du.. Anna er igrunn tyngre.. det var faktisk en fisk eller to på akvariet også som sikkert veide mer enn henne ;O) Personlig er eg bare gla' til. Gjør dagene mine lettere - spesielt ned trappen med en på hver arm!!

Anna må også få se. Hun syntes også at disse selene var spennende.. lo litt når de kom susende.

1 kommentar:

  1. Du er flink dagmamma Maj! Hørtes kjekt ut med besøk på Akvariet!!

    SvarSlett